Frakt
Fri frakt i Norge til postnummer 1000- 9000. *I Oslo og omegn (postnummer 0000-0999) må kassen hentes i Thereses gate 5 B etter avtale. Send SMS eller ring 90019140 på forhånd. Ønsker du kassen tilsendt i Oslo, koster det kr. 145,-
Til resten av Norden (Sverige, Danmark, Finland og Island) koster frakt NOK 350 pr instrumentkasse.
Hvordan foregår kjøpet?
Når du har funnet produktet du ønsker å kjøpe, trykk “Kjøp” og kassen legges da i handlekurven. Når du er klar til å sjekke ut og betale, går du til “Handlevogn” øverst til høyre på siden. Deretter fyller du ut ditt postnummer for å beregne frakt. Trykk deretter “Fortsett til kassen”. Så fyller du ut navn og adresse (du kan velge om faktura adresse og leveringsadresse skal være den samme) og velger betalingsmetode. De to alternativene er:
- “Betal via DIBS med kredittkort” Det raskeste og smidigste alternativet
- “Direkte bankoverføring med faktura” Du får da tilsendt en faktura på e-post som må betales via nettbank
Når sendes kassen?
Når betalingen er mottatt, sendes bestillingen din. Hvis varene du har bestilt er på lager (det fremgår tydelig på hvert produkt i nettbutikken), sendes de vanligvis ut samme dag (kun hverdager). Hvis kassen ikke er på lager, blir den bestilt umiddelbart direkte fra fabrikken i Frankrike, og oversendt kunden så raskt som mulig. Anslått leveringstid fremgår på hver enkelt produktside.
Hvorfor er samme kasse billigere på et nettsted i utlandet?
Mange glemmer at ved kjøp av instrumentkasser på et utenlandsk nettsted, så utelater de porto, norske importavgifter og moms (mva) på 25%. Mange får seg derfor en overraskelse når kassen ankommer og den blir langt dyrere enn det man trodde. Ved å handle på www.bamnorden.no, er det ingen skjulte kostnader eller overraskelser. Handle trygt på www.bamnorden.no !
Hvordan er BAM sin garanti?
BAM sine kasser har blitt designet for å gi sine eiere mange års tilfredshet. Hvis det allikevel skulle oppstå et problem på en av våre kasser som et resultat av en feil i våre materialer eller utførelse i løpet av de to første årene etter kjøpet, vil vi reparere det på vår regning (eller erstatte den, hvis det ikke kan repareres)* . Det er viktig å merke seg at vår garanti er ikke en ubetinget garanti i hele levetiden til produktet. Selv om BAM sine kasser er laget av materialer av høy kvalitet, kan de allikevel ødelegges. Derfor dekker ikke vår garanti skade på produktet som er et resultat av feil bruk. Vi dekker ikke skader som skyldes uhell eller konsekvenser av denne, som for eksempel skade på innholdet i kassen.
Som med et hvilket som helst produkt, bør det forventes at bestanddeler – kroker eller festeanordninger for eksempel – vil vise slitasje med bruk over tid og til slutt muligens må skiftes. Denne typen normal slitasje er selvsagt ikke dekket av garantien vår, men vi vil alltid være glad for å tilby en rask og effektiv reparasjon av kassen. Kontakt alltid www.bamnorden.no først hvis du skulle ha behov for service. Og vennligst kontakt oss for ytterligere instruksjoner før retur en kasse. Utgiftene for å returnere en kasse til BAM Frankrike må dekkes av avsenderen.
* I henhold til en normal bruk (evaluering foretas av BAM/deres representant).