Hvordan foregår kjøpet?
Når du har sendt din bestilling pr e-post til bamnorden.no (trykk på «Kjøp» knappen på hver enkelt produktside), vil du motta en bekreftelse på e-post. Husk å oppgi din postadresse dit varene skal sendes. For betaling av strykeinstrumentkasser, så er det enklest å kontakte Jacob von der Lippe på mobil 90019140, for å foreta kortbetaling via telefon. Kassen din sendes deretter ut samme dag hvis mulig, sammen med kvittering på kjøpet. Hvis kassen mot formodning ikke skulle være på lager, blir den bestilt umiddelbart direkte fra fabrikken i Frankrike, og oversendt kunden så raskt som mulig.

Hvorfor er samme kasse billigere på et nettsted i utlandet?
Mange glemmer at ved kjøp av instrumentkasser på et utenlandsk nettsted, så utelater de porto, norske importavgifter og moms (mva) på 25%. Mange får seg derfor en overraskelse når kassen ankommer og den blir langt dyrere enn det man trodde. Ved å handle på bamnorden.no, er det ingen skjulte kostnader eller overraskelser. Handle trygt på bamnorden.no !

Hvordan er BAM sin garanti?
Bam’s kasser har blitt designet for å gi sine eiere mange års tilfredshet. Hvis det allikevel skulle oppstå et problem på en av våre kasser som et resultat av en feil i våre materialer eller utførelse i løpet av de to første årene etter kjøpet, vil vi reparere det på vår regning (eller erstatte den, hvis det ikke kan repareres)* . Det er viktig å merke seg at vår garanti er ikke en ubetinget garanti i hele levetiden til produktet. Selv om BAM sine kasser er laget av materialer av høy kvalitet, kan de allikevel ødelegges. Derfor dekker ikke vår garanti skade på produktet som er et resultat av feil bruk. Vi dekker ikke skader som skyldes uhell eller konsekvenser av denne, som for eksempel skade på innholdet i kassen.

Som med et hvilket som helst produkt, bør det forventes at bestanddeler - kroker eller festeanordninger for eksempel - vil vise slitasje med bruk over tid og til slutt muligens må skiftes. Denne typen normal slitasje er selvsagt ikke dekket av garantien vår, men vi vil alltid være glad for å tilby en rask og effektiv reparasjon av kassen. Kontakt alltid bamnorden.no først hvis du skulle ha behov for service. Og vennligst kontakt oss for ytterligere instruksjoner før retur en kasse. Utgiftene for å returnere en kasse til BAM Frankrike må dekkes av avsenderen.

* I henhold til en normal bruk (evaluering foretas av BAM).